How to: Gradient Manicure

Ono što je do sada očigledno jeste da mi je gradijent jedna od omiljenih tehnika lakiranja noktiju. Nebitno da li su u pitanju dve boje, tri ili više. U ovom postu ću prikazati detaljno, korak po korak kako to postižem. Nadam se da će nekome biti od pomoći! :)

Za početak, ono što vam je potrebno:
- boje po želji za izradu gradijenta
- bazna boja (može biti jedna od boja koje koristite u gradijentu, ona najsvetlija, ili bela, ukoliko npr. koristite neon boje)
- sunđeri (za pranje sudova, oni za nanošenje pudera... Bolji efekat se dobija sa gušćim)
- nadlak (obavezan korak. Moja preporuka je Seche Vite, daje najlepši sjaj)
- skidač laka za nokte/štapići/četkice (šta već preferirate za uklanjanje viška laka oko nokta)



Moja bazna boja je Essie Romper Room. Dovoljan je jedan sloj. Nakon što se lak osuši otvaram tri bočice laka koje želim da upotrebim.


Sve tri su odvrnute da bih brže radila, da se lak na sunđeru ne osuši.


Nanosim lakove jedne iznad drugih i utapkavam na nokat. Iako je Essie RR baza, njega takođe nanosim na sunđer da bi se boje lepo blendale.


Moja preporuka je da se ovo nanosi u dva sloja. Možda sa ovim bojama nije bilo neophodno ali kod nekih neonaca ili onih slabije pigmentovanih je poželjno. Efekat je lepši, boje su intenzivnije.
Ja sam ovaj put uradila gradijent samo na jednom noktu, ali ukoliko radite na više njih, ili svim, potrebno je svaki put naneti lak na sunđer.


Jedan sloj.


Dva sloja.


Ukoliko želite da napravite manje nereda možete zaštititi deo oko nokta sa selotejpom.



A evo i kakvu razliku pravi nadlak.



Na kraju očistim sve pomoću skidača laka i štapića i nanesem ulje za zanoktice.


I to je to!



Za kraj još dve fotografije (napravljene telefonom) drugaričinih noktiju. Ovo je prvi put da imam kontakt sa gelom za nokte, odnosno da ga upotrebim na nekome. Kako vam se čine za prvi put? :)



Kako vam se dopada? Da li vam je ovaj post bio koristan?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

18 comments

  1. Super koristan post, za početnike. Sve si lepo objasnila i poslikala :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopao. :)
      Biće mi drago ako nekome bude od koristi. :)

      Delete
  2. Hvalaa, meni je od pomociii! Trazila sam ti da nam sve lepo objasnis kako sta ide korak po korak i evo dobila sam, hvala jos jednom ^_^ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da je tako! :) Nema na čemu! ♥
      Žao mi je što si duže čekala, bio je pripremljen još pre, ali nikako da dođe na red. :)

      Delete
  3. Ovaj manikir bas volim i cesto lakiram nokte ovako :) Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije tako komplikovano, a efekat je odličan. :) Pozdrav!

      Delete
  4. Odličan post i predivno ti je ispala manikura, a nokti su mrak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :))
      Drago mi je da ti se dopada. :)

      Delete
  5. Obožavam gradient, baš si lepo prikazala postupak :) A sviđa mi se i kombinacija boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe. :) Hvala, drago mi je da ti se dopada. :)

      Delete
  6. Divno! :3 Jako mi se dopada! :3
    Meni bi tri zivota trebalo da naucim ovako da lakiram nokte.. :D

    ReplyDelete
  7. Prelijepo :)
    Gradient je odličan, volim ga i ja, samo ga često preskočim zbog manjka vremena :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Meni je omiljeni, pa mi nikad nije teško da izdvojim vreme, ali da, zahteva malo više nego običan. :)

      Delete
  8. Prekrasno *.* ja nisam vješta s ovim, nažalost :( samo nalakiram i to je to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!! :)
      Probaj nekad ako ti se dopada, nije tako teško :)

      Delete
  9. Obožavam gradient, ali uvek radim u jednom sloju, pa ne budem skroz zadovoljna. Koristan post za svakoga ko želi da napravi ovaj manikir a ne zna kako :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se čini kao da u dva izgleda bolje. Bar kad su neki ređi lakovi u pitanju. :)
      Drago mi je ako je tako! :)

      Delete