How To: False Lashes

Današnji post će nekome možda biti od koristi dok drugima verovatno uopšte neće jer umeju da stavljaju veštačke trepavice. Svakako sam odlučila da ga napišem jer mi se dopada ideja da imam u arhivi postova one ovog tipa.
Veštačke trepavice ne koristim često, jer sam sasvim zadovoljna izgledom svojih prirodnih, već u nekim posebnim prilikama ili kad mi vreme dozvoljava da se šminkam duže. Uvek biram trepavice koje imaju nešto ređe postavlje dlake jer su savitljivije i lakše za korišćenje. Moj predlog su Ardell trepavice (Demi/Natural Wispies recimo). Aurine nisam probala ali sam čula samo reči hvale. Takođe i za lepak. Ja koristim Duo u tamnoj boji i preporučujem ga. Trebaće vam i pinceta ukoliko niste baš vešte.



Lepak nanosim na trepavice u tanjem sloju (ne preterujte, lepak će se sporije sušiti i to će otežati proces stavljanja) i čekam par sekundi (20ak recimo). Nakon toga pincetom stavljam trepavice što bliže korenu svojih. Prvo prinosim srednji deo da se malo zalepi, pa nakon toga nameštam početni i kranji deo. Ono što je bitno je da stavite maskaru na svoje trepavice i uvijete po potrebi, a na veštačke ne. To će im produžiti vek i moći ćete da ih nosite više puta. Ja nisam imala problema sa lepkom, nije mi iritirao oči, lako se skida i traje mi dugo.
Ovako opisano sam jedno veče stavila trepavice i izašla napolje. Šetala sam peške preko mosta i duvao je jak vetar. Trepavice nisu mrdnule, kraj se nije ni malo odlepio. To im je bio najveći test koji su položile. :)





Ardell trepavice kao i Duo lepak možete pronaći u Alexandar Cosmetics radnjama i na njihovoj internet stranici.

Nadam se da vam se ovaj post dopao i da je bio koristan. Nosite li vi veštačke trepavice i koje?

Ovo je poslednji post u ovoj godini. Želim vam lep provod gde god bile sutra, kao i srećnu Novu godinu! Hvala vam puno što me pratite i izdvajate vreme da posećujete moj blog. ♥

Share:

10 comments

  1. Ja još uvek nisam počela sa njihovim korišćenjem. Nije da sam u potpunosti zadovoljna svojim ali nekako mi se ne sviđa uopšte ideja da prilepim veštačke trepavice, imam osećaj da bih iščupala svoje kada ih skidam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što se tiče ovih koje sam pokazala u postu, meni su baš super, jer nemam onaj osećaj da su mi teški kapci :D A što se tiče skidanja, ja ih ne čupam odma' :D Nego prvo držim tupfer par sekundi koji natopim sa onim Niveinim dvofaznim skidačem i onda je mnogo lakše :) Nisu mi do sada otpadale moje trepavice.

      Delete
  2. Odličan post! Voljela bih nositi umjetne trepavice, no u nekoliko pokušaja apliciranja sam odustala. Baš mi nekako ne ide to "lijepljenje", a ovako se u ovom postu čini tako jednostavno :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :)
      Dve najosnovnije stvari koje su meni napravile razliku su koje trepavice lepim. Mnogo su lakše ove koje imaju silikonsku tračicu i pramenove dlačica, nego one koje imaju jače dlake baš gusto zbijene (koje objašnjenje :D), a druga je da sačekam malo kad stavim lepak, veruj mi da je to ''ključ'', probaj :D

      Delete
  3. divno ti izgledaju trepavice, kao da su tvoje :) ja sam probala nekoliko puta i nisam uspjela, totalno sam smotana za ljepljenje trepavica :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) I ja sam bila u početku, ali rekla bih da mi sada dobro ide. :D

      Delete
  4. Odlican je post, a trepavice fantasticno izgledaju :)

    ReplyDelete
  5. Boze kako ti prelepo stoje, to su pored 102ke, moje omiljene, samo imam male oke :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti puno! :) Mislim da su jedne od najpopularnijih. A ako se ne varam imaju baš veliki izbor, i onih sa kraćom dlakom, i onih što idu od polovine kapka. :)

      Delete