BOURJOIS healthy mix foundation

Danas vam pišem o mom omiljenom puderu. U pitanju je Bourjois helathy mix za kojeg ste, sigurna sam, već čule. Više puta sam pominjala kako imam jako suvu i osetljivu kožu pa je za mene bio pravi izazov pronaći odgovorajuću podlogu koja mi neće isticati te suve delove na licu. Nakon mnogo pročitanih recenzija i pohvala na račun ovog pudera odlučila sam da ga konačno probam. Moj je u najsvetlijoj nijansi No.52 Vanilla.




Što se samog pakovanja tiče dizajn mi se jako dopada. Dolazi u staklenoj ambalaži od 30ml sa pumpicom koja je veoma praktična. Preko plastičnog poklopca i staklene bočice se nalazi nalepnica tako da ste sigurne da proizvod nije niko otvarao pre vas. Rok trajanja je 12 meseci nakon otvaranja.


Na gornjoj fotografiji možete videti sastav ukoliko vam to nešto znači.
Što se tiče nanošenja ovog pudera meni je uglavnom dovoljna jedna cela pumpica, ili eventualno još pola. Proizvod stavim prstom na lice pa onda blendam i ravnomerno raspoređujem sa četkicom. U zadnje vreme je to najčešće Real Techniques expert face brush jer mi se čini kao najbolja za tu upotrebu.


Ono što uvek naglašavam da je meni lično bitno jeste miris proizvoda. Ne smeta mi ukoliko ga neki nema, ali mi smeta ukoliko ne miriše lepo, da ne upotrebim drugi izraz. Ovaj puder ima najlpeši miris ikada, kada je šminka u pitanju, i verujem da bi se svima dopao.


Na fotografijama možete najbolje da vidite kako izgleda sa jednim odnosno dva sloja pudera. Pokrivna moć mu je, za mene lično, odlična. Završnica mu nije mat i to mi se dopada, a opet nije previše sjajna/dewy.


Bourjois proizvode možete pronaći u Jasmin parfimerijama, a ovaj puder po ceni od oko 1500 dinara.
Ukoliko imate suvu kožu kao ja bila bih vam zahvalna kada biste mi preporučili neki puder.
Da li koristite ovaj puder?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

19 comments

  1. Davno sam ga koristila i slazem se da ima predivan miris, mada mi nije nista posebno i nisam ga naknadno kupovala. : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je baš problem da nađem puder koji će mi odgovarati, a da mi se pritom suvi delovi lica ne vide iz aviona :D Zbog toga me oduševio. :)

      Delete
  2. najbolji, koristim ga vec 4-5 godina !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. :)
      Drago mi je da se i tebi dopada. :)

      Delete
  3. Preporucujem clinique superbalanced makeup ili shiseido sheer and perfect od high end proizvoda. Prvi ima jacu pokrivnu moc i manje dewy efekat od drugog, ali je drugi buildable, tako da pokrivna moc nije problem :P a od dragstor proizvoda dodji da ti poklonim jedan maybelline fit me koji mi se cini da nema kod nas, am I right? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah čitam komentar više puta, al ne i ime :D Maybelline fit me je bio kod nas, ali sada, iskreno nemam pojma, čudni su naši uvoznici. :D
      Zar ima tako svetla nijansa? :D

      Delete
    2. Ah da, i hvala za preporuke :D

      Delete
  4. Jao, pa ti si savršena i bez pudera! Stvarno ti je super lice. Moje je katastrofa i sa puderom i bez. Crvenilo, fleke, perutanje, pore, mitiseri, bubuljice, nema šta nema.. Nema zdrav izgled nikako. Jedino možda leti kad se unormališe.
    Ne koristim nikakav puder. Imam Alverde u prahu ali kako mi je koža suva moram da nanesem dooobro neku hranljivu kremu i da sačekam da dobro upije i pažljivo da nanesem puder (količinski pažljivo) i onda bude ok. Ali pre toga GR korektor mora da radi i bledlim iz godine u godinu i sve mi postaje tamno, ali mi lice uvek bude tamnije od ostatka tela. Sad iskukah za sve pare :D
    Htedoh reći da nemam ništa da ponudim, ali stavljam ovaj puder na listu i da ga još prostudiram sa još par nekih na listi. Ja bih lagan puder za lice da mi se ne bi stvaralo još bubuljica, i da na licu izgleda prirodno, da se stopi sa kožom, ali i da pokrije sve moje nepravilnosti.
    I da kažem da ti je bez pudera lice isto savršeno!
    Ali ja moram da odužim, pa to je.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Moram da priznam da zapavo ne nosim često puder uopšte, i da kad mi god lice izgleda malo bolje, kad nemam neke bubuljice ili crvenilo na licu preskačem ga :D Kad već spominješ alverde, ja koristim njihov korekton i baš mi je super :) A baš ću pogledati taj u prahu, treba mi jedan u veoma svetloj nijansi, pošto i meni svi puderi postaju pretamni u toku zime :D
      Što se ovoga tiče, ja nemam neki osećaj da mi je težak na licu, a pokrivna moć je za moje potrebe veoma dobra. :)
      Hvala ti puno još jednom! :*

      Delete
  5. Sljedeći kojeg kupujem,divno ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna. Hvala ti puno! :)

      Delete
  6. Koristim ga već nekoliko mjeseci i nikada mi nije naumpalo da ga pomirišem xD moram to promijeniti čim dođem kući :DMeni se lično ne sviđa previše taj finiš, jer volim mat, ali koristim mnogo pudera u kamenu pa se slažemo, prvenstveno zbog nijanse koja mi trenutno u potpunosti odgovara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao ja sam opsednuta, moram sve da ponjušim :D Moja koža se ne slaže baš sa mat puderima pa mi zato još više odgovara ovaj, ali kao što kažeš, sve se to da srediti. :)

      Delete
  7. Prije nekoliko godina sam prestala koristiti pudere i koža mi se stvarno preporodila i prodisala. Koristila sam prije Bourjois 10 Hour Sleep Effect i bila baš zadovoljna njime. Healthy mix ti jako lijepo stoji i fino ti se stapa s licem, dobro odabrana nijansa, daje jako lijep finish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne koristim pudere tako često, pogotovo ne svakodnevno. Hvala ti puno. :)

      Delete
  8. Obožavam ovaj puder. :) Lepo si ga opisala. :)

    ReplyDelete