L'oreal Super Liner

Savršeno izvučena linija na kapku je nešto što bi svaka devojka volela da zna, a za to je svakako potreban i dobar ''alat''. One koje su se na tom polju usavršile, njima svaka čast, a za vas druge, imam jedan predlog i preporuku proizvoda koji ja koristim. U pitanju je L'oreal Super Liner Perfect Slim.




Uvek sam volela lajnere, i probala u svakom obliku. Poslednji kojeg se sećam bio je dvostrani Essence. Bio mi je sasvim dobar i koristila sam samo onu stranu za tanje iscrtavanje linije, dok mi je druga bila pomalo beskorisna. A onda je jednog dana, još uvek pogodan za koriščenje, kao i valjanog datuma upotrebe, počeo da smrdi. Istog momenta je leteo u kantu, a meni je trebao novi. Sasvim slučajno sam naletela na neki popust u dm-u i odlučila da ga probam. Od prvog momenta sam ga zavolela i shvatila kako nijedan koji sam prethodno koristila nije tako dobar kao ovaj. Lično nisam preterano dobra u izvlačenju savršene linije, ali mi nije ni strano, pa verujem da je ovo pogodno za takve. Što se boje tiče, meni je dovoljno crna, ne verujem da može više. Uz mirnu ruku možete izvući veoma tanku liniju, ali i jako brzo onu deblju, poenta je samo u načinu prislanjanja olovke uz kapak.


Lajner nanosim tako što ruku oslonim na lice, počnem obavezno od sredine, jer u suprotnom možete pogrešiti, a to će rezultirati konstantnim podebljavanjem linije i verujte mi, to loše izgleda. :D Od sredine krenem ka spoljnoj ivici oka. Nakon toga mi nije bitno da li ću se vratiti na sam početak ili izvući 'wing'. Ukoliko izvlačim ivicu na samom početku kapka to radim tako što lagano prislonim sam vrh olovke i jako tanko prevučem. Sa krajem sam nešto slobodnija, i to radim iz tri poteza. Donja linija, gornja i onda popunjavam ono izmedju.
Ne mislim da je ovo pravilan način nanošenja lajnera, samo je to ono što meni najviše odgovara i kako se najbolje snalazim.
Listajući svoje prethodne postove vidim da se ovaj lajner našao u postu iz marta, 2014. godine, a novi je u postu iz januara, 2015. Računajte da sam ga koristila recimo svaki treći dan.


Na fotografiji imam samo lajner, bez pudera, maskare ili bilo kakve druge šminke. Stavila sam ga za potrebe posta i fotografisanja. Takodje, aparat beleži i najmanju nepravilnost koja se golim oko skoro ni ne može videti.

Ovaj proizvod možete pronaći u dm-u Lilly-ju i ostalim prodavnicama ili parfimerijama koji drže L'oreal šminku po ceni od oko 1.000 dinara.

Share:

15 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sjetila si me da imam eyeliner od essenca koji mi stoji a nikao da ga probam. za sada sam uspjela samo liniju izvuć dok onaj repić nemogu još. doduše, znala sam prebrzo odustajat od eyeliner-a sad sam ga odlučila naučit koristit. ima lijepe oči i s maskarom i linerom ti je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš izvežbati. :) Samo vidi kako ti je najlakše i šta ti odgovara. Na ovoj fotografiji nemam maskaru, samo lajner, ali često samo tako i nosim. Hvala ti puno. :)

      Delete
  3. Kakva mu je postojanost? Da li se razmazuje? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sasvim zadovoljna. Desi se da ga stavim ujutru rano, a skinem tek uveče kasno i izbledi malo, ali i dalje je tu. :)
      I meni se nije dešavalo da mi se preslikava na kapku.

      Delete
  4. Jako dobar proizvod, imam ga i sada ali je vec dovoljno star da pocinje da bledi... Ali svaka pohvala za ajlajner :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj drugi sa fotografije je taj stari. Bled je i ne mogu da izvučem lepo liniju, ali trajao je više od pola godine. Drago mi je da delimo mišljenje. :)

      Delete
  5. Čini se dobar i sviđa mi se pakiranje, baš mi izgleda elegantno! Inače koristim She eyeliner i dobar mi je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako lepo izgleda, a meni je ovakav oblik najpogodniji. :) Ne zaustavljam se često ispred tih polica, ali obratiću pažnju sledeći put. :)

      Delete
  6. Znam da sam čekala ovaj post, ali sam u međuvremenu dobila Revelique ajlaner. Ovaj svakako ostaje na listi za neku narednu kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ju, kako sam propustila ovaj komentar :O
      Još htedoh da te tagujem na fejsu, vidim ne javljaš se. :D
      Nadam se da ćeš ga probati i da će ti se dopasti. :)

      Delete
  7. Djeluje mi elegantno :)
    Imam jedan tuš od Loreala,malo deblji od ovoga,kao flomaster izgleda i zadovoljna sam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš je lepo odrađeno. :) Pogledaću baš taj, ali mislim da se najbolje snalazim sa ovakvom vrstom. :D Mislim da su generalno svi dosta hvaljeni. Drago mi je. :)

      Delete
  8. Uvijek sam zadovoljna s L'orealom! :D

    ReplyDelete