New In #15 - 26. Sajam kozmetike

26. Sajam kozmetike ''Dodir Pariza'' je trenutno u toku. Ja sam ga posetila u subotu i u ovom postu vam predstavljam moje novitete. Vedrana je kao i uvek objavila jedan odličan post o izlagačima, akcijama, popustima i ostalim bitnim i interesantnim stvarima sa sajma, a ukoliko vas to zanima, pogledajte OVDE, a ja ću samo ukratko reći svoje utiske pa preći na novitete.
Ono što mi se učinilo jeste da izlagača nije bilo u tolikom broju kao do sada, a posebno nije bila velika gužva kada su posetioci u pitanju. Ne znam da li je do vremena kada sam bila tamo (između 2 i 5) ali se svakom izloženom proizvodu moglo lako pristupiti, što nije uvek bio slučaj. :D
Što se tiče usluge i ljubaznosti, kao i do sada, Alexandar Cosmetics stavljam na prvo mesto i zato tamo najviše i kupujem. A meni je to veoma bitno. (fun fact - htedoh da pogledam neki Zoya lak i počastim se, međutim dok sam se ja motala oko lakova, izgleda da sam smetala promoterki koja je pozirala ispred aparata, pa eto, ja da ne smetam, odoh sa štanda)




China Glaze štand mi je, kao i uvek, omiljeni, kao i devojka koja tamo radi ♥ (od koje sam dobila stalak od najnovije kolekcije koji se nalazi na poslednjoj fotografiji)
Otišla sam odatle sa 6 lakova, od kojih su tri po akcijskoj ceni, a tri po redovnoj, redom, gornji pa donji red, s leva na desno - Westside Warrior, There's Snow One Like You, Sexy In The City, Elephant Walk, Choo-Choo Choose You i Ruby Pumps.


Na Eveline štandu se nisam dugo zadržavala ali mi je bio neophodan 8u1 tretman. Uz njega dobih i ovaj tester što je veoma lep gest, ali nema veze što je za popunjavanje bora a ja imam 22 godine. :D
U Depil Medic Shop-u se prodaju Golden Rose lakovi i jedine kolekcije koje sam ja videla bile su Rich Color i Holiday. S obzirom da su mi svi lakovi bili već viđeni, odnosno imala sam neke slične nijanse odlučih da kupim ova dva nešto drugačija od onog što inače nosim, kao i ovaj brzosušeći nadlak. Pored njega se nalazila cena mat nadlaka ali ga nije bilo u ponudi u tom momentu.
Ovaj mali Golden Rose Wow lak koji vidite na fotografiji nema nikakvu nalepnicu na sebi, i nalazio se na Turkish Cosmetics promotivnom (ne prodajnom) štandu gde su devojke rekle da se poslužimo i uzmemo koji nam se dopada, da je u pitanju poklon. Naravno, bilo je tek par nijansi pa sam odabrala ovu jer mislim da nemam ništa slično u kolekciji.


U Alexandar Cosmetics-u sam takođe kupila par sitnica, da ne kažem neophodnih. :D
Tanka četkica će biti namenjena crtanju akrilnim bojama i radujem se tome! :) Mislim da je ovo već tradicionalno, da kod njih kupim neku običnu turpiju, i da ona bude u životinjskom printu. :D
A onda sam posetila i NYX štand, koji je i ove godine izdvojen. Imala sam neki spisak, i precrtah sa njega dve stvari, a to su Dark Circle Concealer u nijansi Light sa narandžastim pigmentom (isprobaću, objasniću, pa pišem post ukoliko mi se dopadne, a nadam se tome iskreno) i Prismatic Shadow u nijansi  Punk Heart. Ukoliko pratite domaće blogove i redovno čitate Mariju, Head In The Clouds, možda ste primetili da me 'navukla' na Golden Rose Wow lakove, Prismatic Shadow u ovoj nijansi, Ruby Pumps i There's Snow One Like You. Ne žalim se. :D
I još jedna stvar sa ove fotografije je olovka za usne u nijansi Brown, za koju se nadam da ćete imati prilike da vidite u nekom mejkap look-u. :)



To bi bilo sve što se mojih noviteta tiče, pišite mi da li ste bile, šta vam se dopada, da li želite da pišem o nekom od ovih proizvoda i šta ste to vi kupile? :)

Ja još jednom želim da se zavhalim najdivnijoj devojci na celom sajmu! Vidimo se uskoro opet, očekujem predloge za nove nijanse. :D

Share:

12 comments

  1. Unapred se radujem postu o Cho-cho-choose you, a i tvojim utiscima o korektoru za podočnjake, baš mi treba neki sa efektom neutralisanja. Pre par nedelja sam bila kod distributera NYXa, devojka mi ga nije ni spomenula, nudila mi je žuti HD korektor u tu svrhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je taj lak jako privukao i sasvim slučajno sam ga videla i zapamtila mu ime. A pre par minuta sam tek onako isprobala ovaj korektor i naravno da je prerano za zaključak, ali mi za sada deluje kao da će mi super odgovarati. A ''foru'' sam videla kod Nicole sa YouTube-a koja stavlja prvo taj, sa narandžastim tonom pa onda preko neki svetliji u cilju posvetljavanja, jelte. :D (Kaushal Beauty sa YT koristi isto narandžasti Illamasqua)
      A taj HD korektor sam imala, samo u nekoj svetlijoj nijansi čini mi se. Ako se dobro sećam, bio mi je skroz okej, malo je bio suvlji samo, ali mi je taj žuti delovao malo vodeno kada sam ga probala na ruci u prodavnici.
      Nokti su mi trenutno u očajnom stanju ali ću se potruditi da što pre pišem o svemu. :)

      Delete
  2. Meni je toliko krivo sto nisam bila, pogotovo kad sam videla Nyx paketice koje su dobile neke blogerke :D
    Jos uvek nemam nijedan China Glaze lak ali se nadam da ce se to uskoro promeniti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je sajam divna stvar i bilo bi mi drago da dođeš sledeći put pa i da se upoznamo. :)
      A u Alexandru su veoma darežljivi. :D
      Neki se žale na njihov kvalitet, ali ja ih najviše volim! :)

      Delete
  3. Hvala ti na spominjanju. :*
    Baš si se lepo ponovila. Zanimljivo mi je ovo za Turke, jer ja kod njih na štandu nisam uspela da privučem pažnju njedne od dve hostese koje su tamo bile, a sami Turci su među sobom nešto raspravljali. Samo sam videla šarene displeje o kojima nije imao ko da me informiše. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, zaista tako mislim. :*
      Slažem se, ali šta ću, prethodni sajam sam propustila, a i uvek se vadim na popuste. :D
      Sa mnom su išle dve drugarice od kojih je jedna jurila te male Wow lakove i kako sam ih primetila na ogromnom štandu, ali bez nalepnice, morala sam da pitam (drugarici je bilo glupo :D). Iako su se i one fotografisale, a ja ih ometala u selfiju jedna je bila čudno neljubazno ljubazna. Ne znam kako bih drugačije objasnila to. Uglavnom, nisam sigurna da su promoterke znale šta ih pitam uopšte, ali dobih poklon.

      Delete
  4. Odličan sajamski ulov! :) Mene zanimaju utisci za Westside warrior. Mislim da znam o kojoj devojci je reč. Nisam išla na sajam ovaj put ali je ona već godinama tamo. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće uskoro, nadam se, nijansa mi deluje jako lepo. :) A devojka je ranije imala crnu dugačku kosu, sada je kratka, ali verovatno mislimo na istu. :) Sjajna je!

      Delete
  5. Ja nazalost nisam mogla na sajam ali vidim da si se ti bas dobro ponovila :) Zelim da citam recenzije o svemu ovome :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudiću se da pišem o svemu i to što pre! :)

      Delete
  6. China Glaze lakovi su prelepi, odlicne nijanse bas mi se dopadaju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni jako. :) Neke želim već dugo, a neke su trenutna opsesija. :D

      Delete