Golden Rose Ice Chic // NAILS

U današnjem postu vam predstavljam neke od Ice Chic* lakova koji dolaze od brenda Golden Rose. Ukoliko ste videli sadržaj mog paketa (OVDE) onda znate da su se pored mnogo šminke u kutiji našla i četiri laka. U pitanju su nijanse u broju 02, 03, 06 i 08. Koliko sam ja videla na promotivnim fotografijama, ovih lakova, odnosno nijansi, ima oko 80. Ono što bih rekla uopšteno za sve ove koje ja imam, i moj ukus, totalno je pogođen. U poslednje vreme, što zbog obaveza, što zbog nedostatka inspiracije, a i zbog posla, primorana sam da na noktima imam ovakve boje, i lak koji sam najčešće mazala od svih (uopšteno koje imam) je Golden Rose Wow 01. Prosto obožavam tu boju! A sada je imam i u većem pakovanju. Više o nijansama, mazanju, trajnosti u nastavku teksta.


Ono što važi za sve četiri nijanse koje imam jeste to da dolaze u staklenoj kvadratnoj bočici što se meni lično dopada. Sadrže 10.5ml laka i rok trajanja im je 18 meseci. Lično ne gledam rok trajanja kada su lakovi u pitanju, već ih koristim dokle god mogu da se mažu i formula je na zadovoljavajućem nivou. Mada, koliko su lepi lakovi verujem da neću imati problem da ih potrošim u tom periodu. Za četkicu bih rekla da je srednjih dimenzija, uža od one kod Rich Color kolekcije.


Na narednim fotografijama su predstavljene redom, brojevima 02, 03, 06, 08, u hladu, na suncu, kao i posebno par reči o svakoj nijansi. Trajnost se u mom slučaju pokazala kod svih isto, a to je da su mi trajali i do pet dana, ali sam ih tada već sama skinula. Naglasila bih da je to bez nadlaka. Ono što mi se takođe dopada jeste to da se lak suši brže od proseka u odnosu na moje iskustvo. I to je ono što je jako bitno ukoliko želite da imate uredne nokte za jako malo vremena. Sve ove nijanse bih mogla da okarakterišem kao jako ženstvene, nežne boje. I ono što sam primetila da neke devojke ne vole jeste da im se vidi linija slobodne ivice nokta. Tako da ukoliko tražite lak kod kog tu liniju ni malo nećete videti, ove nijanse nisu za vas. Lično nemam ništa protiv toga, takvi su lakovi, nije u pitanju loša formula.


Na donjoj fotografiji su prikazani manikiri na indirektnoj dnevnoj svetlosti, bez nadlaka.


Na donjoj fotografiji su prikazani manikiri na direktnoj sunčevoj svetlosti, bez nadlaka.


02 - nijansa pod ovim brojem je pravi biser, u svakom smislu te reči. Verujem da je nešto što se mnogim devojkama ne bi dopalo, dok je moja majka oduševljena. Ja stvarno volim ovu boju, deluje mi jako nežno i ženstveno, za ražliku od kreč belog laka za kojeg bih pre rekla da je moderan. Ono što bih navela kao manu ovakve nijanse, a to važi za bilo koji brend, jeste što ostavlja tragove četkice prilikom mazanja, stoga pazite, i u što manje poteza nanesite ovakav lak, u dva tanja sloja. Od svih lakova, ovaj sam jedini mazala u tri sloja iako mislim da je razlika između drugog i trećeg jako mala.



03 - kao što sam već prethodno napomenula u tekstu, ova nijansa je za mene potpuno ista kao i Golden Rose Wow 01, a to je providna, mlečno bela. Neprestano mažem ovaj lak, i evo sada kažem, ako bih morala da biram jednu boju koju bih uvek nosila, to bi bila upravo ova. Takođe je brzina sušenja odlična, pa ukoliko želite da nanesete ovaj lak u više slojeva, to neće biti problem. Boja je nadogradiva, odnosno njen intenzitet. Ono što je sjajno jeste što vam neutrališe žuti ton noktiju, ukoliko su takvi.



06 - predivna bebi pink nijansa / pastelno roze boja. Važi sve isto što i za ostale nijanse, s tim što ovaj lak ume da ostavi minimalne tragove prilikom mazanja, tj postoji mogućnost da se lak neće u potpunosti sam izravnati. To se realno i ne primeti previše, ali kada ste "noktobloger" onda postanete previše kritični. Inače trenutno imam ovaj lak na noktima, i dobila sam komplimente kako je jako lep.



08 - za ovu nijansu priču počinjem od momenta kada sam je ugledala u kutiji, a prvi utisak je bio da je prosečna nijansa koja ne laska mom tenu i bila sam ubeđena da ću ostati ravnodušna. Onda kada sma odlučila redom da testiram lakove, krenula sam da ga mažem bez nekih velikih očekivanja i oduševila se totalno. U pitanju je prava boja kože koju vidite na crtaćima, ona koja vam je uvek trebala na likovnom, a nikada niste uspevali lepo da je izmešate. Totalno se stopi sa bojom kože (u ovom slučaju sa mojom, koja je dosta svetla) i izgleda kao da na noktima nemate ništa, a imate jako negovane i uredne nokte. Najiskrenije mislim da bi, i sve ostale, ali ova pogotovo, pristajala svakom tenu.



To bi bilo moje mišljenje o ove četiri nijanse Golden Rose Ice Chic lakova, za koje kažem jedno veliko DA! Za ne tako veliki novac dobijate solidnu mililitražu, potrošnu, laka koji se brzo suši, lepo maže i traje na noktima bez nadlaka duže nego mnogi lakovi. Verujem da ih možete pronaći u Aviv Parku na Zvezdari (Beograd) u prodavnici Golden Beauty koja prodaje Golden Rose proizvode. Nisam informisana gde su sve trenutno dostupni, ali verujem da ćete moći da ih pronađete i u manjim parfimerijama koje prodaju njihove proizvode.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

4 comments

  1. I think that 06 and 08 are perfect for spring! Is this regular line of Golden Rose or limited edition?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they really are. :) It must be regular, I don't know of any limited editions. :)

      Delete
  2. Najlepsa mi je ova bebi pink nijansa :)

    ReplyDelete