Artistic Lady Queen Water Decal // NAILS

Ukoliko ste me već pratili do sada, znate da sam više puta pisala o vodenim nalepnicama. I u ovom postu će biti priče o jednim, ali ovaj put malo drugačijim. U pitanju su OVE nalepnice*, koje su mi stigle sa sajta LadyQueen. Imaju veliki izbor proizvoda za Nail Art a to možete pogledati OVDE. Iskreno, dugo sam gledala ovaj dizajn jer mi se jako dopao, zapravo sva četiri koja vidite pod istim linkom, i konačno sam odlučila da ih probam. U čemu je razlika u odnosu na druge vodene nalepnice koje sam koristila do sada? Sve su bile u vidu nekog stikera, crteža, odnosno ovaj je iz jednog komada pa vi sami sečete kako vam odgovara. U nastavku teksta pročitajte kako se koristi i da li sam zadovoljna.


Kako se inače koriste ovi takozvani ,,Water Decals"?
Potrebno je iseći željeni komad kartončića na kome je nalepnica i obavezno skinuti zaštitnu foliju. Taj karton ubacite u posudu sa vodom na par sekundi, može da pluta po površini, a ukoliko potone neće biti problem, i dalje je upotrebljiv. Kada ga izvadite iz čašice samo povucite prstom preko dizajna i odvojite ga od kartona. Kada budete postavljali na nokat (na suv lak) imaćete dovoljno vremena da ga pozicionirate kako treba pre nego što se zalepi.

Kako se koriste nalepnice za ceo nokat?
Kada je dekal u ovom obliku možete da birate da li ćete ga koristiti preko celog nokta ili seći recimo trake, krugove, i kao takve ih stavljati na nokat. Ukoliko odlučite da imate ovaj dizajn preko celog nokta opet postoje dve opcije. Ili ćete pokušati da ih isečete što približnije obliku nokta na koji želite da stavite nalepnicu, ili ćete iseći dekal u pravougaonom obliku takvom da vam pokriva celu površinu nokta i malo više. Ja sam izabrala ovu drugu opciju. Postupila sam isto kao što sam gore opisala i onda taj komad nalepnice nanela na nokat. Dozvolila sam da se ,,uhvati" pre nego što sam otklonila višak koji se našao na prstu. To sam uradila tako što sam tanku četkicu umočila u odstranjivač laka za nokte i išla uz zanoktice, koren i vrh nokta. To je uticalo da nalepnice prosto nestanu pod dejstvom odstranjivača. Ukoliko preterate sa količinom na četkici može se desiti da vam malo upropasti nalepnicu što možete videti na mom domalom prstu, pa budite oprezni.


Na palcu i malom prstu imam Aura Lost in Space u jednom (!!) sloju ali biće već zasebna recenzija lakova iz ove New In Town kolekcije uskoro, kao i Jelly nadlak preko svih noktiju. Iskreno se nadam da vam se ovaj manikir dopao i javite mi ukoliko probate ovakvu vrstu vodenih nalepnica. :)




Ukoliko želite da poručite ovaj proizvod, ili bilo šta drugo sa ovog sajta, možete iskoristiti moj kupon kod ABAX15 koji vam nudi 15% popusta.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju




Share:

4 comments

  1. Super post!Baš dobro izgleda,vec dugo hocu da probam tako nesto.Nokti su ti prelepi!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budeš imala priliku probaj, pa mi javi utiske. :) Hvala ti!

      Delete
  2. Možeš li mi samo reći koliko su postojne nalepnice bile, koliko su se zadržale na noktima i šta si namazala preko, do sad nisam koristila te vodene nalepnice al videla sam na netu i baš su zanimljive bile i privukle me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nalepnice sam uvek premazivala nekim brzosušećim nadlakom, ovaj put je bio u pitanju Aura Jelly. :) Nije mi se nikada do sada desilo da mi se odlepila nalepnica sa nokta, stoje dok ih ja ne skinem. :)

      Delete