Uklanjanje šminke i nega osetljive kože uz Bioten

Sećate li se onih predivnih fotografija sa Bioten druženja povodom njihove kapmanje #WalkTall? Nešto više o tome saznajte na ovom linku - http://www.walktall.rs/ , a danas vam pišem o nekim favoritima i proizvodima koje koristim u svrhu nege kože lica i uklanjanja šminke. Za početak, a i za one koji ne znaju, moja koža je veoma osetljiva i jako suva. Zbog tih činjenica zaista moram da obraćam pažnju šta nanosim na svoje lice, kako ga negujem i koje proizvode koristim. Ono što mene uvek privlači jesu roze pakovanja, jer su najčešće proizvodi za suvu kožu smešteni upravo u bočice ove boje.


U narednom tekstu ću vam ukratko objasniti koji je to način na koji uklanjam šminku i kako koristim ove proizvode, a to se donekle može nazvati i moja večernja rutina. Ja lično uklanjam šminku pre spavanja, i nadam se da ne moram da vam govorim o važnosti ovog koraka. Prva stvar koju radim jeste uklanjanje šminke sa očiju (nakon skidanja kontaktnih sočiva). Za to vam preporučujem neko dvofazno sredstvo poput ovog koje je neophodno jako promućkati pre upotrebe. Ovo vam možda može zvučati smešno, ali tupferi koje ja koristim su isključivo marke Nivea, jer su jako nežne za osetljivo područje oko očiju. Dakle, dvofazno sredstvo dobro promućkam, nanesem na tupfer i laganim pokretima skidam šminku. Kada bih morala da dočaram dejstvo ovog sredstva, uporedila bih ga sa reklamama za deterdžente, koji ,,uklanjaju masnoću u jednom potezu". Maskaru će, naravno, nešto sporije skidati, ali je samo jedan potez tupferom dovoljan da uklonite senku sa očiju. Takođe, efikasan je u slučaju dugotrajnih mat karmina koji se teško skidaju drugim sredstvima.



Sledeći obavezan korak za mene jeste ovaj gel-krema za umivanje. Umijem se vodom, na mokru kožu nanesem ovaj proizvod i umasiram u lice, a nakon toga isperem vodom. Miris je jako prijatan, osećaj na koži takođe, i nakon upotrebe me ne zateže lice i ne osećam veliku potrebu za dodatnom hidratacijom i nanošenjem kreme za lice kao posle proizvoda neke druge vrste. U gelu se nalaze sitne mrvice koje navodno imaju efekat blagog pilinga, ali zaista minimalno, čak se rastope u dodiru sa kožom nakon nekog vremena, što znači da može da se koristi svakodnevno. Na fotografiji se vidi koliko sam proizvoda potrošila, i svakako planiram ponovnu kupovinu. Apsolutno sve preporuke za ovaj proizvod ukoliko imate suvlju kožu.




I poslednji korak, koji nije obavezan, i zavisi od količine šminke na mom licu tog dana. Ukoliko sam imala tečni puder i ostatak šminke, biće u upotrebi. U pitanju je tonik iz iste linije kao i gel-krema, za kojeg piše da ima ekstrakt pamuka. Često ga koristim sa tupferima većih dimenzija nego standardnih, a pomaže mi da uklonim ostatak šminke i nečistoće sa kože temeljno. Isto važi što i za prethodni proizvod, a to je da mi lice nakon upotrebe nije suvo i nemam osećaj zatezanja kože. Prijatnog je mirisa, i nije agresivno sredstvo za moju osetljivu kožu. Nakon upotrebe ova tri proizvoda umivam se vodom i nanosim kremu. To bi bilo nešto ukratko o mojoj noćnoj rutini, a ukoliko vas nešto detaljnije zanima slobodno me pitajte.
Ove proizvode možete naći u Lilly drogerijama po veoma pristupačnim cenama.



Share:

6 comments

  1. Nisam nista od ovoga jos uvek probala,ali deluje bas zanimljivo!Sledece na "wish" listi ;)
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko imaš kožu kao ja, verujem da će ti se dopasti. :)

      Delete
  2. Ne znam da li si probala kremicu za lice iz ove linije (za suvu i osetljivu kožu), isto je super, koristila sam je ranije. Piling sam isto dugo obožavala pa sam onda krenula dalje ali ostao je na listi najboljih koje sam probala:D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, trenutno koristim bebe koja mi savršeno odgovara, a pošto sam kupila zalihe, probaću Bioten kada potrošim. :D
      Ja sam mislila da mi ništa neće biti bolje od onog Niveinog, ali ovaj je jednako dobar, baš mi odgovara. :)

      Delete
  3. Probala sam sva tri proizvoda i odgovaraju mi. Bioten ima jako dobre proizvode uz pristojne cene. :)

    ReplyDelete