Zoja Zec Micellar Water - domaća proizvodnja; prirodna kozmetika

Današnji post je možda prvi ove kategorije, a u pitanju je proizvod domaće proizvodnje, 100% prirodni preparat. Mada nisam imala kontakta sa ovakvim tipom proizvoda do sada, uvek podržavam domaću proizvodnju. Ono što sam testirala jeste micelarna voda brenda Zoja Zec. Ranije sam ih koristila, ali od drugih proizvođača, i imala sam utisak da mi se koža zasitila i jednostavno sam prestala. Ovome sam dala šansu i bila sam radoznala da vidim kako će mi se pokazati. U nastavku čitajte detaljnije.


Prva stvar koju želim da pohvalim jeste dizajn i pakovanje. Plastična bočica sa 200ml proizvoda, koja ima čep sa manjim otvorom pomoću kojeg se proizvod lepo dozira. Dizajn nalepnice je minimalan, taman onakav kakav volim, a sadrži sve osnovne podatke. Dakle, u pitanju je proizvod koji je 100% prirodan i veganski. Rok upotrebe primerka kojeg ja imam je nešto više od godinu dana od današnjeg dana te smatram da je sigurno moguće iskoristiti ga na vreme.


Sastav:
Hidrolat ruže, pentylene glycol (boljnog porekla), decylglucosoide (biljnog porekla), ksilitol, limunska kiselina.


Kao neko ko se ne razume u sastav mogu samo da primetim da se miris ruže mnogo oseti i ukoliko vam to smeta kod ovakvog tipa proizvoda, postoji mogućnost da vam se ovaj neće dopasti. Osim toga, na delotvornost proizvoda nisam imala nikakvu zamerku. Sa očiju šminku skidam jačim dvofaznim sredstvima, dok ostatak šminke sa lica skidam uz pomoć ove micelarne vode. Za jedno veče (skidanje šminke) iskoristim dva do tri velika tupfera. Proizvod se ne troši prebrzo i potrajaće vam neko vreme. Takođe, meni najznačajnija stvar, jeste činjenica da mi ovaj proizvod ne isušuje lice. Nakon korišćenja se umijem i nanesem kremu.



Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod



Da li ste probale nešto od domaćeg brenda Zoja Zec?

Share:

2 comments

  1. I ja podrzavam domacu proizvodnju i prirodne proizode. Iskreno nisam probala ovu micelarnu, ali mi deluje zanimljivo. Volim ovakva lepa i jednostavna pakovanja, tako da cu definitivno kupiti prvom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo prvi susret, ali su utisci sasvim dobri. :)
      Samo obrati pažnju na to da ima baš jak miris, ukoliko ti to ne smeta, onda će ti se verovatno svideti. Javi mi utiske. :)

      Delete